En nu?

 

Nu wachten we op de uitslag van het DNA onderzoek van de volgende streng die onderzocht moet worden. De kinderartsen hebben beschreven verder geen bijzonderheden te zien. Echter was er wel een opvallend maar sporadische hypertonie (hoge spierspanning) van de ledematen.

 

Sanna blijft ondanks alles heel vrolijk, wat ze eigenlijk altijd ook al was. Tja de sonde wisselen is geen feestje, maar de pleister wisselen gaat al steeds soepeler.

 

 

Jammer genoeg heeft ze de afgelopen tijd bijna iedere avond gebraakt. Waarschijnlijk is de portie sondevoeding te veel in één keer. Dus geven we de voeding nu verdeeld over 4 keer i.p.v. 3 keer en het lijkt al beter te gaan.

 

Over 1,5 week hebben we de eerste afspraak bij Juzt. Daarvoor heb ik een vragenlijst thuis gestuurd gekregen waar je U tegen zegt. Maar ik vul hem braaf in en neem het braaf mee naar de afspraak. Een afspraak waar Sanna niet bij aanwezig mag zijn. Ik hoop gewoon dat we nu snel aan de slag kunnen en dat zij Sanna kunnen omtoveren van Nee-eter, naar redelijke eter.

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    O-arm vriendinnetje (woensdag, 12 juni 2019 19:01)

    Goh, wat een verslag, wat een verhaal, wat ongelooflijk moedig en dapper van je om dit neer te pennen... ik wist wel al wat van wat er in jullie gezinnetje speelde, maar ben echt zwaar onder de indruk.... blijf vechten voor je kind... Sanna is bevoorrecht om zulke ouders te hebben! Ik volg je verder, stuur je positieve vibes☘️☘️☘️... enne... als je wilt praten, you know where to find me! �